Vågen

Redan mitten av veckan, tiden går så fort, på gott och ont!
Gårdagen spenderade jag i källaren och skrämde barn på deras spökvandring. Haha någon ska ju göra det också. Idag hoppas jag dock att jag får vara med på tema lektionerna istället =)
Ska strax bege mig ut i kylan för att gå/cykla till praktiken, önskar så att lilla Aurora fick på sig sina vinterfötter så jag kunde åka bil till jobbet. Kanske får ge mig ut samma tid för att skrapa rutor och liknande men jag får iaf sitta torrt o varmt den dagen. Vi hoppas kunna fixa det i helgen... Men iof det va planen för denna helg också... Hoppas inte dte kommer mer snö!

Kvällen kommer jag spendera ihop med mamma vid invigningen av Galleria Vågen, vet inte riktigt vad jag tycker omd et där nya namnet, vem kom på det?? Va det det bästa Örebro kunde komma på??
Jag håller mig nog vid Träffpunkt eller Åhlens som det heter nu... Inte så förtjust i förändringar som inte blir till dte bättre... Nehej dra på sig alla kläderna och ge sig ut då!

Ha en toppen dag och akta så ni inte halkar!
MÅ BÄST!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0