UNDERBAR HELG I STHLM

Nu har jag varit så där dåligt på att blogga igen.. Men jag har faktiskt inte tid. Jag vet i skråen vart min tid tar vägen men inte är den här i alla fall!

Haft en underbar helg uppe i Sthlm hos mamma och pappa, bara lyxat och njutit! Det finns INGEN som kan skämma bort än så bra som mamma o pappa. Det är bara dom som vet det där lilla extra och som man kan slappna av till 110% hos, man behöver verkligen inte göra något, för dom tycker om att pyssla om sin dotter.. Hihi! I fredags tog jag bilen och gasaade till Sthlm iaf, själv på i bilen skapligt nöjd att jag hittade rätt och åkte hela vägen själv! Började med kaffe och bulle när jag kom fram sen blev det prat en stund innan dom gjorde klart maten. Mammas stek och potatis, hur gott är inte det??? UNDERBART!!

Lördagen började med en god frukost sen gick vi int till stan och där gick vi som aldrig förr, sopping stod på listan och vad jag shoppade sen!!! Jacka, skor, och lite annat gott o smått. Mamma och jag avslutade dagen på Sturespat vilket inte va som vi trodde lite överskattat enligt oss men alltid mysigt att gör något bara vi.
Pappa kom och hämtade oss när vi va klara och vi stannade till och shoppade lite gott till kvällen på Lindhagen. När vi kom hem hade pappa förberätt maten entrecot = min favvo!!! Och efterrätten blev en mumsig chokladboll. Hehe bara mina favvisar!

Söndagen började även den med god frukost sen gick jag iväg och klippte och färgade håret innan vi tog oss en sväng ut till Barkaby för mer shopping! Blev en sväng på en sportaffär före Barkaby och där hittade jag skidställ till mig och vantar o t-tröja till Daniel! Shoppa är något jag är bra på iaf ;)
Sen blev det till att gasa hem till lilla Örebro för mig, gick bra att köra både dit och hem!

Med andra ord har jag haft en mer än underbar helg!!!
Men nu är dte bara att bita i vardagen igen och bege mig mot VFUn!
Ha det toppen ni alla... MÅ BÄST!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0