Söndag

Sista dagen på veckan och sista lediga dagen... Känns okej trotts allt. Har haft en mycket bra och vilosam helg och dagen kommer fortsötta i det temat.
Det väntar lite jobb, gym med syster och en sväng till mormor annars blir det inte mycket mer gjort idag tror jag... Men nu ska ja se om jag kan få liv i Daniel och Bamse som fortfarande ligger och sover, män! ;)

Har inte så mycket mer spännande att berätta idag faktiskt. Igår kväll lagade jag lasagne och ihop med köttfärsen slängde jag i lite tackrydda och tacoslsaoch det är någon ni borde prova om ni inte gjort det, blev mycket mumsigt! Längesedan jag gjorde lasagne men med färska plattor så är det så himla enkelt, borde göras oftare. Smidigt och gott o bra att ha i matlåda... Nehej ta tag i dagen o se om jag får mina män med mig =)

Ha en toppen söndag!!
MÅ BÄST!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0