Mitten av veckan

Veckan rullar på i all hast och jag hinner inte riktigt med allt och jag är trött som en sköldpadda. Kan bero på att jag sovit dåligt denna vecka men det reder sig nog, tillslut sover jag väl av ren utmattning haha.
Många saker som reder upp sig denna vecka och vi ser ljusningen ett tag till.

Skolan rullar på som ett x2000 tåg lektioner, inlämingar, böcker som ska läsas, seminarier med frågor och diskussioner, ja allt ska hinnas med på en vecka för nästa vecka är det dags för sista 5 veckorna VFU.
Skrev just ut mitt arbeta som ska lämnas in imorgon, ska läsa det nu och hoppas sen jag är klar för jag måste hinna läsa lite innan vi ska åka och hälsa på Emma, Johan och lilla Alma!

Dagen idag började med att Anna kom hit strax före 8 och tanken va att vi skulle äta mysfrukost och ha förseminarie men slutade med att vi åt mysfrukost och pratade massa girltalk så lätt hänt det där ;)
Men en riktigt bra start på dagen. Sen tog vi Aurora till skolan eftersom det bara öste ner regn och har man möjligheten till bil då har man och då ska den användas!!
Slutade dock redan kl 11 så jag hade bokat in ett spinningpass kl 12 vilket var mycket skönt, denna vecka får jag verkligen klämma in träningen och det är ju inget joggingväder direkt, hoppas att det ska ordna upp sig till på fredag =)

Men eftermiddagen har jag spenderat här framför datorn och skrivit egna reflektioner till arbetet som som sagt nu ska läsas och hoppas är klart!

Nehej nu har jag inte tid att sitta här och söla...
MÅ BÄST och håll i er i vinden för attan va det blåser!


Annas och min frukost idag, inte mycket saknades där.
Te, ägg, yoggi med müslie, bröd, rostbröd, pålägg, juice mums är ordet!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0