lååång dag!!

Torsdag  och låååång heldag på universitetet idag, tur man har bra sällskap annars vet i skråen hur det skulle gå!
Böcjer med föreläsning om läs-och skrivsvårigheter och avslutar med ett VFU seminarie med redovisning och grejer. Måste hinna hem och plugga en sväng efter skolan då jag har massa massa att läsa till imorgon, känns sådär kul men nu är helgen i sikte.
Men det blir bara ca 2tim med plugg för ikväll blire dejt med Egeryds brudarna igen, Maria och Therese och jag ska till Harrys och tjejkväll, vi har skapat oss en tradition, me like!!

Igårkväll var Daniel och jag som sagt och hälsade på hos Emma, Johan och lilla Alma. Ojoj skoja inte så söt den lilla snuffsan är! 5veckor och redan charmig hon kan bli farlig =) Och jag tror att hon trivdes i mitt knä då hon till och med somnade haha Ja bebis sugen blir man men det får tyvärr vänta några år till. Får åka och snuffsa på Alma då och då.. Hoppas Emma och Johan tycker dte är okej ;)


Nehej undra om jag ska fixa lite med det sista innan jag drar iväg till skolan!?
Har inte så mycket mer givande att säga här så =)

Ha en bra dag! och MÅ BÄST!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0