im back!

Japp nu är jag tillbaka på VFUn!
Känns rätt bra jag trivs ju som fisken i vattnet där men alla dessa förbenade uppgifter vi har att skriva undertiden förstör så mycket, man kan inte koncentrera sig och vara där just nu, man är mer 7 veckor fram.
Men det måste reda sig det där också. Gick ut hårt igår i alla fall, lika bra att lägga ribban för veckan direkt ;)
VFU, sen upp o hjälpa Ludde med läxor och efter det iväg och köra dubbelpass på Njoy, först combat 60min och efter det Zumba 60min. Zumba va första gången och attan va kul det va! Hoppas jag kan få till fler pass på det =)
Idag blir det dock ingen träning, VFU dag nu efter dte blir det städa trapphus, vaxa benen hos mamma och sedan är det ju DHW kväll ikväll =) Vi hoppas på en bra dag idag också!
Ska vikariera i en 6a idag och imorgon så dte kan bli spännande men dte ska nog gå bra.
Hoppa dock att huvudet mår bättre snart, somna med ont i huvudet igår och vaknade med ont i huvudet idag ingen bra start på dagen direkt...
Men nu ska jag snart sno in mig i massa kläder och sedan iväg och VFUa...

Hoppas nu får en bra dag!
MÅ BÄST!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0