GRATTIS PER!!

Äntligen fredag, ljuset syns i tunneln nu, det har varit en lång och tuff vecka med seminarier föreläsningar, redovisning och inlämning av uppgift.
Men om ca 3 tim är jag fri och det är helg och nästa vecka bär det av till VFUn och alla underbara barn igen... =)
Det är ju där vi vill vara och inte på ruttna universitetet!

Efter skolan idag blir dte en sväng upp på stan och fixa de sista presenterna och sedan hem o tvätta, jobba och greja innan vi hämtar mormor för att åka och fira bästa svåger som fyller år idag!! Men innan vi åker dit täkte jag att vi skulle åka och hälsa på min älskade morfar på kyrkogården en sväng, det va längesedan vi va uppe där mormor och jag. Tänk att man kan sakna någon så mycket fortfarande fast det är så många år sedan vi sågs, det måste vara ca 7-8år sedan han försvann ur våra liv. Så fort jag tänker på honom så ler jag trotts att tårarna samlas i mina ögon. Det måste betyda både lycka och saknad, han var trotts allt min bästa vän i hela livet.

Usch ja vi har alla en bit sorg i våra hjärtan.

Men nu tänker vi lyckliga tankar för det är fradag och det betyder fredagsmys och ikväll blir det som sagt hemma hos syster med födelsedagskalas!


GRATTIS PER!!
Per och jag för några år sedan... haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0