Födelsedag loooongtime

Födelsedag långt efter...
Nu har jag firat födelsedag lite titt som tätt tycker jag och det gillar jag. Det är ju ett par veckor sedan jag fyllde men trotts det så kommer dte små söta efter presenter då och då.. Hihi fortsätt så ett tag till gärna det livar upp gråa november  =)

Ca en vecka efter min födelsedag så fick jag ett så fint paket hela långa vägen från London av min älskade Karro men massa söta små prylar i, läppglans i form av en muffins, lukta gott muffins till Aurora, pillerburk i form av ett stort piller och gulliga små våtservetter.
I lördags när Karin kom så fick jag super söta örhängen och mumsig choklad från Årechoklad!!
I måndags i skolan hade Johanna med paket till mig, ett höstmyspaket med mysstrumpor, doftljus och goda påsar te som alla redan är uppdruckna =)
Och jag fick även present av Sofia i måndags i skolan, en liten söt prickig bok att skriva egna recept i. Toppen jag som behöver ordna upp mina recept.
Tack för allt fint!!



I fronten Karins fina choklad och örhängena ligger ovanpå och i bakom några av de saker jag fick av Karro!



Lite höstmys från Johanna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0