-8 grader

Ja rubriken säger allt om dagen, det är KALLT idag!! -8 grader jag vet inte riktigt vem som sa att detta va okej men inte var det jag ialla fall. Så där sugen på att dra på mig kläderna och ge mig ut i kylan för att promenera ca 30min till praktiken. Jag kommer kanske vara förfrusen efter halva vägen, blir som en isstaty. Kommer någon och hämtar mig då tro??

Men det positiva med dagen är att det är fredag!! Sådant gillas.
Helgen ska bli ganska lugn men har mycket saker som ska hinnas med. Men jag tror den blir bra! =)

Eftermiddagen/kvällen kommer spenderas med att pumpa muskler med syster, tvätta, jobba och sen väntar soffan.

Nehej nu måste jag ta på mig alla kläder jag har och ge mig ut, har tagit på mig största stickade koftan idag för att överleva på kalla skolan! 

Ha en toppen dag o glöm inte mössan!!!
MÅ BÄST! 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0