Vin!! Vi behöver vin...

Vaknade strax efter 6 idag ock kunde inte somna om av någon anledning, läste en liten stund, gick upp och plockade och städade undan lite. Vid ca 7.40 trampade jag iväg och började städa trappor med andra ord jobbade. Så nu är nästan alla trappor fina och rena, utom dom två här hemma såklart... Alltid blir det dom som får vänta ;) Klurade på att ut o springa en sväng men nej det hinns inte med. Blev att åka o handla lite saker vi saknade i kylen, nu har jag mat i magen också så nu är det bara att krypa ner i soffan och läsa klart boken så jag kan bya bok med Anna ikväll =)

Ikväll blir det nämligen utflyttningsvin i Johannas snart fd. lägenhet på Storgatan 8. Alltid trevligt med vin, snacks, girltalk och bara mys. Och inte nog med det!! Det är en bra dag idag, Daniels först dag på jobbet efter ca 2månaders sjukskrivning, nu hoppas vi att dte håller i sig så vårt liv kan återgå till det normala igen =)
Vorde skönt att få njuta lite av egen tid här hemma och ha en stimulerad och arbetande man igen!
Har köpt hem cider och kakor vi ska fira med när älsklingen kommer hem ;)
Hihi precis som Sandra säger man ska ta alla tillfällen till att fira!!

Ska läsa lite nu som sagt innan det blir duschen, ska ju möta Sofie redan strax före 6 o köpa vin och prata massa massa skit vi har mycket att ta igen...

Kanske lite kaffe hjälper till så ja inte somnar??

MÅ BÄST!!

Just ja!!
Igår kom min klänning som jag beställde i söndags på Nelly.se (dom är snabba vill jag lova). Är helt kär i klänningen och tok nöjd!!! Men det blir nog till att spara till Sandras examensfest! =)





Kommentarer
Maria

Jättefin klänning och hoppas det går bra med Daniel och jobbet! Håller tummarna för att han får må bra nu!

2010-05-26 @ 14:02:52
URL: http://viochklumpen.blogspot.com
Sofia

Vilken fin klänning :D

2010-05-26 @ 15:08:42
Johanna

"Johanna gillar detta"

2010-05-26 @ 16:09:00
URL: http://lila.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0