Vårruset!

Börjar dagenmed att jobba eller ja egentligen har ju dagen redan börjat och jag sitter här, illa illa.
Men ska strax ge mig iväg och jobba senare hem och plugga en sväng men höjdpunkten idag blir Vårruset ikväll. Vi är 12 st löpisar i våra två lag, efter att ha tagit oss fram 5.2km så blir det picknick i det gröna, hoppas på bra väder!

Igårkväll blev det mys med mat och DHW hos Fredrik, underbar mat vill jag lova!
Pasta med svamp och soltorkade tomater och efter det rabarberpaj med vaniljsås MUMS!! Och inte att glömma vi fick rabarberdrink när vi kom med för mig årets första färska jordgubbe. ÅHHHH ja älskar verkligen jordgubbar!!!
Struntar i vad dom kostar iår kommer jag köpa massor!!! =)

Nehej iväg och jobba!!



  Maten och Fredrik var bäst på att posa inför kameran ;)

MÅ BÄST!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0