Tidsoptimisten Allan!

Haft en riktigt toppen helg. Hittat våran dröm lägenhet, partat, träffat vänner, varit ute och ätit med Daniels familj, pluggat med flyt, varit barnvakt, ätit gott och haft det allmän bra!

I lördags kollade vi på 2 lägenheter, den ena, nej nej och den andra JAAAA!!! så håll tummar och tår nu!!
Sedan blev det mat på nya Brasseriet med Daniels familj, dit borde alla gå!!! Trevligaste personalen i hela stan och mycket mycket mumsig mat!!! Och nej jag känner ingen som jobbar där det bara va bästa på länge=)

Sandra och jag tänkte dricka vin i lördags kväll och se vad som hände ja ville vara hemma men med Sandra i närheten kommer man ofta på andra tankar och vi slutade på Strömpis och det var verkligen en toppen kväll. Spontant är bra! Träffade så mycket folk jag känner kunde tro det va en återträff eller något ;)

I går/söndag vad det barnvaktande som gällde, följde med Ebba på dansträninge, vi kollade lägenhet med Sandra och sedan hem och stekte pannkakor efter frökens beställning. Hann med mycket plugg och att städa salongen också.

Med andra ord en bra helg!

Nu åter till vardagen, ska strax iväg och lämna en bok till Anna innan jag drar iväg och jobbar några timmar 10-ca 16. Kan vara bra det också!
Ikväll blir dte till att kolla en till lgh bara för att, tvätta och så kanske jag hittar min väg ut i spåret och jobbar en sväng! Ska ta mig förbi mormor också och få mig lite kaffe tror jag allt ;)
Ibland undrar jag hur jag blev en sådan tidsoptimist?!


MÅ BÄST!!!

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0