Tenta, hemtenta

Sista spurten nu, min kropp har tagit sommarlov, mitt huvud är på semester men fysiskt så sitter jag här i soffan och klurar på episodiska, intriger o allt vad det nu är...
Har just gjort mig en latte och sitter och lyssnar på Bamse som ligger och snusar och sover i den andra soffan. Varför blev jag inte hund???
Veckorna går lite för fort ibland men jag önskar att åren gick ännu fortare så de närmaste 2 åren bara kunde flyga fram och jag bara hade en termin kvar och snart fick börja jobba och skaffa mig ett vuxetliv...

Men fråga mig efter att ha sommarjobbat 7 veckor då vill jag nog att tiden ska gå långsammare ;)

Nehej nu har jag verkligen inte tid med detta, allt annat än att skriva hemtenta är såååå kul just nu. Till och med att tvätta förut idag va kul...
Jo sörrni någon idiot (jag..) hade bokat tvättid kl 7.00 idag så det var bara att rulla ur sängen strax före 7 och plocka ihop grejerna. När jag ändå var uppe så kunde jag lika väl ta en morgonpromenad vilket jag gjorde innan syster kom med mitt sällskap för dagen.

Kan inte ens skylla på att jag måste laga mat eftersom det blev kvar av pajen igår till mig...
Här kan jag allt ordbajsa hur mycket som helst verkar det som men kan jag det på tentan?? Nej där står det still...
Ska slurpa i mig min latte nu så ska dte nog fixa sig detta.

MÅ BÄST!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0