STOLPSKOTT!!!

Vilket hemskt dumt stolpskott som börjar klippa gräset utanför oss kl 7.00 idag!!!
Okej jo ja skulle upp 7.15 men I ALLA FALL!!!! Vad är det för fel på folk???
Bara för att dom börjar jobba 7 så gör inte alla andra det, kan man inte göra lugna tysta saker före 8 i alla fall???
Typ ränsa ogräs, lyfta fram utemöbler osv finns massa annat ju!!!!
Suck ingen redigt bra start på dagen...


Igår var det skola hela förmiddagen, föreläsning om bilderböcker sedan hem plugga och tvätta hann med en sväng på gymmet med syster innan det blev hem för lite yoggi och min egna müslie och sedan mer plugg.
Jag är en riktig bokmal jag just nu! Plöjer böcker som en annan dåre, läste 1½ bok igår och började på en till bra jobbat Alexandra!!

Idag är det också strax dags för skolan sedan plugg hoppas hinna en promenad med Sofie, ska upp på stan och hämta lappar till Vårruset som är imorgon också och senare ikväll blir det mys med bästa Jonna och fredrik tror jag också =)

Ja är så sugen på att åka på en weekend. Mamma och pappa tog en båt över till Tallin i helgen det lät redigt trevligt, lite sugen på att göra en likadan ska bara övertala min kära karl att vi behöver en "kärleksresa" eller något kanske ;)

MÅ BÄST!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0