SPINDLAR!!

Stora händelsen idag!!!

Skulle för en stund sedan packa ner allt i min skolväska, i godan ro plockar jag och grejar... När jag lugnt tittar ner i väskan ser jag plötsligen en SPINDEL!!!! ca 1cm stor SPINDEL kryper runt i min väska!!!!
Jag hatar spindlar, hur kom den dit?? ÄCKEL!! Tur Daniel var kvar hemma så han kunde ta bort den fy bubblan...


Idag är det seminarium på skolan, har som vanligt läst lite börcker. Det är för övrigt det SISTA seminariet för denna termin, får hemtentan idag som ska lämnas in nästa vecka. Blir bra det. Sen blir det att plugga grammatik hela långa sommaren sen ska ja sätta den där jävla människan på plats och visa att jag KAN!! HA!!

Efter skolan blir det dejt med Karin och Sandra på stan kanske shoppa några smågrejer men såklart blir det fika och min underbara nya favvo, kaffe milkshake.. Muma!!
Det blir dock ingen lugn fredags kväll hemma, nej vi ska upp till syster och ha hand om dom små monstren för det vankas invigning för föräldrarna. Alltid mysigt att träffa dom små, funderar på om jag skulle köpa med mig grejer och baka lite med Ebba...

Nehej nu ska ja rulla runt här lite innan det bär vidare...
Ha en toppen dag och se upp för spindlarna!!!!

MÅ BÄST!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0