Slutet på veckan

Igår var det dansuppvisning som sagt och vi va tyvärr tvugna o gå i pausen och blev idag informerad om att andra halvan var bäst och helt fantastiskt!! Mm tack för den informationen.. haha
Ebbas gäng var i alla fall super söta, coola prinsessor som dom var!
Min framtida dotter/son ska absolut dansa =)



De andra planerna som ja inte våga skriva igår om ;) Var möhippa för Jessica som gifter sig med sin Tommy nästa lördag den 29e. Dom hade tidigare på dagen varit på bodaborg men vi möttes upp ca 18.30 på La Pampa, aldrig ätit där men mycket god mat måste jag säga. Mysigt bra ställe!!
Vi drog sedan vidare hem till en tjej där det skålades i champagne, de som ville lekte med singstar.. 
En trevlig kväll och uppladdning inför nästa lördag. Tanken var att avsluta på krogen men efter att ha gått upp på stan i spöregn tog Maria och jag en taxi hem istället =) 

  Min klädsel inför kvällen, temat svart/vitt
  
  
   
  

Idag har det mest blivit plugg och jobb och en promenad med Sandra. Var planerat en promenad med Sofie också men med våran vanliga tur så började det spöregna så vi flyttade den till imorgon förmiddag =)
Nu blir det glass och mys i soffan, Sandra sa det va en bra kärleksfilm ikväll, passar mig perfekt.

MÅ BÄST!!



Kommentarer
johanna

Du är så gullig på korten! Passar sjukt bra i den klänningen. Ja!! Håll i nu, lämna mig inte ensam på njoy!!! Mera combat, mera combat som tar på arslet mitt! Tihi!

2010-05-25 @ 18:24:44
URL: http://lila.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0