Ny vecka med nya möjligheter och utmaningar

Trodde mig få en lugn vecka men icke, nu vet jag knappt hur jag ska hinna allt men men det reder sig väl så småningom. Strax bär det av till Universitetet för lite seminarium och sedan hem för plugg plugg plugg måste hinna läsa en hel del idag innan jag ska iväg ikväll.
Ikväll blir det tyvärr inget mys med Jonna då vi båda fått andra planer.
Fö min del är dte dejt med fd. arbetskompisarna Maria och Therese, blir det bättre väder blir det en uteservering annars tar vi nog inne, vilket fall så blir det mat och girltalk på schemat ikväll, det gillar vi! =)

Va ett tag sedan jag körde pass på Njoy men igår kom jag äntligen iväg, körde Combat med Johanna och sedan plockade syster upp mig för o köra styrka med henne så blev ett dubbelpass, we like. Dags o ta tag i det sista inför beachen 2010 ;)

Nej nu hinner jag inte med mer här måste fixa det sista!
MÅ BÄST!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0