mitt liv i världen

Mitt ljus just nu är att jag klarade tentan med analys av skönlitteratur! Känns jävligt skönt. Men tyvärr så fortsätter den förbaskade grammatiktentan att förfölja mig och läraren i fråga är ett redigt stolpskott, man ska behandla alla lika enligt mig. Jag har alltid gått efter, man behandlar andra som man själv vill bli behandlad, men det gäller tydligen inte på universitetet?? Undra om jag kanske ska börja behandla honom utan respekt och trycka ner honom i skorna som en förbaskad 12 åring. Kanske är dte det enda som hjälper??

Vi hittade ju i lördags en underbar lägenhet, men nepp vi föll på mållinjen igen och hoppet börjar återigen lämna mig. Det känns just nu som att vi aldrig kommer få flytta. Vi har snart letat i 1år och jag är så trött på detta nu. Egentligen trivs jag ju här men jag känner mig instängd som i en kub, jag skulle lika väl kunna få bo i en liten kakburk!

Ska försöka se ljuset en sväng nu kanske. Fokusera på att jag klarade tentan och att solen skiner och att jag snart ska ut och spronga och att jag får träffa min underbara Jonna ikväll. Här ska laddas batterier sedan ska världen få se på en Alexandra full med kraft, SE UPP VÄRLDEN FÖR HÄR KOMMER JAG!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=TjMsSHWUnP4


Må bäst!!
Nu ska jag läsa Alice i underlandet!!!




Kommentarer
eve

men va äre för idiotlärare ni har?? fortsätt o stå på er och kämpa för att få bort han, inte klokt ju! Aaahhrg blir ja! puss:)

2010-05-11 @ 22:44:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0