Måndag

Måndag morgon och Bamse väcker mig 5.30 och är sugen på mys och kanske en promenad. Men nepp så tidigt ville ja absolut inte gå upp och egentligen inte han heller för han kura upp sig bland Daniels kudde och täcke och somnade om. Strax efter 8 tyckte jag det passade mycket bättre att gå upp så då blev det en promenad i solen för Bamse och mig, underbart att bara kunna dra på sig en tjockare tröja och gå ut, ingen jacka här inte!!

Våren är verkligen min bästa bästa årstid blir så glad och lycklig av den!
Börjar känna att jag är tillbaka på banan igen efter en lugn och skön helg med mycket energiladdande. Denna vecka innehåller både det ena ochd et andra. Träning, plugg, jobb, barnvakt, och lite annat skojsigt.



Igår kväll intog Bamse och jag plugg ställning. Älskar denna nya delkurs, för den betyder läsa skönlitteratur, klassiker och andra roliga böcker, inte alls så mycket fakta och teorier och grejer än vad jag vet... Nu plöjer jag Skattkammarön, spännande till tusen, hoppas hinna klart den idag så jag kan bita tag i Tom Sawyer sen. Mycket ska vi läsa hoppas hinna det mesta i alla fall...
Så Bamse och jag kommer ha denna ställning större delen av veckan =)

Nehej läsa lite mer, sedan blir det ut och jogga en sväng innan lunch för ikväll ska jag vara barnvakt.

MÅ BÄST!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0