Helg!!

Började helgen med att vakna tidigt (av mig själv..) läste lite i "unga kvinnor" en bok till kursen jag läser nu. Vid 8 tiden blev det en promenad med Bamse och sedan lite frukost innan jag trampade iväg till Njoy och körde core 90min. En riktigt bra start på denna helg vill jag lova!

Nu sitter jag här och dricker kaffe, ska snart traska up med Bamse en sväng innan vi ska dra iväg på visningar, idag är dte två lägenheter som ska inspekteras. En på norr och en i centrum. Jag har förhoppningar på den i centrum. Gillar läget. Efter det ska vi möta upp Daniels familj och gå ut och äta. Mumisgt värre!!

Känns osm detta kommer bli en mycket bra dag =)

Får se vad som händer ikväll, ska slå en signal till Sandra senare tänkte jag mig.

Återkommer kanske senare med besked om lägenheterna, håll tummarna ;)

Må bäst!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0