Hela helgen ju!

Denna helg kunde inte börja bättre.. Vaknade först strax efter 6 och insåg att jag fick somna om och sova hur länge jag ville.. Men vid strax efter 9 traskade jag upp och hoppade i träningskläderna. Joggade en liten vända i det underbara vädret och sedan hem och färgade håret. Så nu är jag värsta pinglan igen ;)
Har ätit fixat och donat så nu ska jag strax göra mig redo för att åka iväg.
Vi ska nämligen idag på Ebbas dansuppvisning, coola prinsessor ska dom vara sörrni, dom  är så söta. Får med andra ord träffa familjen en sväng idag också.

Senare ikväll blir det massa vin och trevliga tjejer, men jag kan inte säga varför för man vet ju aldrig vem som läser denna blogg ;) Kul ska det bli i alla fall.

Igår kväll blev det i alla fall grillning som jag ville, och vi invigde BÄSTA grillen ever, eller invigde va o ta i den har varit med sedan jag var liten men första gången vi grillar själva på den.. Blir alltid mumsigt på den grillen och ja den ligger mig varmt om hjärtat... ;)

  



HELG!!!

MÅ BÄST!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0