Hälsodagen

Idag har vi varit lite hälsosamma vill jag lova, men bara till en viss gräns man får inte överdriva det hela ;)

Började med att vi sov lite längre än planerat sedan gav jag mig ut och sprang ca 5km mycket skönt och VARMT!!! När jag kom hem gjorde jag egen müslie till frukost. När vi segat en stund så packade vi picknick (det är här det ohälsosamma finns, egen bakad krämbulle...) och trampade iväg på utflykt. Daniel hade i slutet av förra sommaren hittat en väg han ville utforska. Vi cyklade mot naturenshus ut mot rävgången och där man åker skridskor på vintern där finns en mycket mysig liten "väg" med vatten på båda sidorna. Där mötte vi Linda o Thomas och fick oss en pratstund innan vi fortsatte mot våra äventyr upp bland kossor och bort till den riktiga rävgången. Underbar utsikt och underbart väder! Vi fikade och njöt innan vi cyklade hem igen. En toppen tur att cykla om man är sugen på lite fin utsikt och mysig omgivning!


  







Nu ska jag ta tag i o plugga igen innan Pernilla kommer och lämnar Bamse och Linn kommer och hämtar en bok.
Ikväll blir det uteservering med Jonna och Sandra, fira det underbara vädret och att sommaren nästan är här!!! Undra vad man ska ta på sig?? =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0