Fredag

Fredag är dte idag va?? Man blir lite virrig när det är ledigt mitt i veckan och man faktiskt inte har något alls planerat.. Skönt men lite segt för min smak!

Gårdagen var som sagt heeeelt oplanerad. Eller egentligen inte, vi hade planerat att ta med oss picknick upp till Ånnaboda och ha en mys dag. Men eftersom et beslutade att regna hela långa dagen så struntade vi i det. Släpade med karln ut på en form av power walk på förmiddagen eller ute var vi i alla fall och tog oss bort till nya bron vid naturenshus och sedan tillbaka. En värmande dusch behövdes innan vi fick i oss frukost. När vi kom in insåg vi att klockan var 12 och inte konstigt att benen var tunga och energin var slut.. Men frisk luft var skönt i alla fall. Jag beslutade att baka, blev solskensbullar mums!! Sådana vetebullar med vaniljkräm i. Ska lägga upp bild och recept till er någon dag =)
Vid ett litet uppehåll blev trampade vi iväg till willys för att inhandla mat för kvällen och vi bestämde oss för tt lyxa med chips. Blev kött och klyftpotatis det gillar vi! Dock blev vi så mätta att chipsen fortfarande ligger oöppnade, blev pytte lite chokladmousse istället men inte ens all den gick ner. Jaja då spara vi dom kalorierna ;)


Idag har vi lite mer planer, ska snart svira om och bege mig mot gymmet, Anna dumpade mig så jag står stark och ensam i min kamp mot vikterna ;)
Efter det ska vi bege oss ut till Odensbacken, någon form av marknad där och så blir det nog en fika med Daniels föräldrar, får se om vi svänger in hos syster o familj på landet.. Det märker vi när vi kommer så långt!
Annars händer inte så mycket idag, jag ska förhoppningsvis fortsätta min läsning och plöja böcker som aldrig förr igår läste jag ut Narnia och idag ska jag nog bita tag i Mio, min mio.

Ha en underbar dag!!
MÅ BÄST!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0