Fredag

Strax bär det av med mot Universitetet (vad vuxet det låter...). Blir seminarium om några olika böcker idag igen, Harry Potter, Stridshästen, Josefin och Barnen ifrån Frostmofjället, blir nog bra det här tror jag.. Tur jag har bästa och coolaste pluggisarna med mig ;)

Efter skolan trampar jag som en spjut till Mormor för hon ska bjuda mig o mamma på lunch!!
Älskar mormors mat!!

Efter maten blir det en dejt med Sandra, troligen en sväng på stan eller en kopp kaffe kan jag tro..

Ska senare försöka övertala min man att vi ska grilla ikväll, om nu vädret spricker upp och solen visar sig.
Längtar efter att bara sitta på baksidan och dricka ett glas vin och känna lukten av grillat.

Helgen vi har framför oss blir fullrulle med dansuppvisning, möhippa, jobb, plugga, promenader, kanske en joggingrunda och en hel del annat. Men det är skönt att det är fart. Bara jag hinner sova lite också =)


Nehej nu fixa dte sista innan skolan!
MÅ BÄST!! och ha en toppen dag så hörs vi under helgen!! ♥ ♥


http://www.youtube.com/watch?v=QXUFKlzhpzU




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0