Bitter, arg och irriterad

Bad Daniel väcka mig när han gick upp för planen var att springa med honom en bit till hans jobb, men nää kände inte riktigt för det 6.15 imorse så jag stannade i sängen en timme till och strax efter 7 masade jag mig upp. Drog på mig kläderna och lunkade ut, min astma gjorde sig väl påmind så det blev inte alls en skön joggingtur men vädret är ju fint! Vilket fall nu när jag kom in gjorde jag lite styrkegrejser och när jag ligger där och plattar till magen så känner jag hur irritationen bara kommer över mig. Och sedan dess har jag varit mycket irriterad bara. Vet inte varför, duschat och äter nu frukost men inget hjälper. Why?? Jag hatar att vara irriterad men jag är verkligen det idag. Vill lägga mig och sova eller gråta kanske.. Dumt!

Måste rycka upp mig, ska sätta mig och plugga en stund nu sen iväg och hjälpa mormor och städa innan Daniel och jag ska på shopping tur i eftermiddag. Det blir mysigt i alla fall.


Igår träfade jag tjejerna hos Johanna i alla fall vi drack vin och bubblade som bara tjejer kan. Sofie och jag bangade utgång och landade hemma ca 23.30 istället. De andra hamnade på Strömpis och hade med säkerhet kul =) Sandra var också där men av någon anledning så finns det ingen bild på henne... Så kan det gå!


  
   
  

Nej nu ska ja försöka bli glad..
MÅ BÄST!!!!



Kommentarer
Sveinelsa

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-12-05 @ 11:21:32
URL: http://sveinelsa.blogetty.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0