Alex provar nya saker...

Japp då var det dags igen...

Linn har den senaste veckan pratat om en ny choklad, och det är jag inte sen att prova så vi köpte hem den igår..
Marabou med passionfruit och chili, låter inte så gott men alltid värt att prova...
Men nja ja måste säga att dte var ingen hitt, vi åt varsin rad igår och sedan fick den flutta in i kylskåpet. Den kan funka om det verligen är kris men nja ingen som kommer köpas igen...



Vi provade även en ny glass, eller ja den är ny för oss.
Rasberry cheesecake, och jo den va helt okej..
Den kommer absolut att slinka ner i min mage =)
Den är värd att köpa kära vänner, inte så mycket cheesecake smak men lite och inte vanlig glass heller, köp och prova! kan tänka mig denna i sommar till en kopp kaffe, mumma!!


Daniel köpte igår Avatar, han har redan sett den men tyckte att jag också skulle se den. Va inte alls sugen på att se den men men man får offra sig ibland. Och igår var jag glad för att jag gjorde det.
Mycket mycket bra film, otroligt fint gjord och den rörde hela vägen till hjärtat. Människor är hemska!!!
Har ni inte sett den?? Se den, mycket värd att se =)




Nej nu ner till tvättstugan och sedan in i duschen innan jag ska ta tag i o städa salongen, ut med Bamse, träffa Sandra och sedan till mormor... Hoppas hinna plugga lite idag också =)


Må bäst!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0