Alex fyndar

Gårdagen börjades som sgat med en sväng till gymmet, mycket bra pass blev det!
Efter det hem och packa in oss i bilen och åkte ut till syster på landet blev bjudna på lunch och sedan gick vi och spanade in deras nyköpta ställe. Där kommer jag trivas finnemang vill jag lova. Om ni ens funderar på vart vi är i sommar så är vi där ;)

Efter visiten där så drog vi vidare mot Odensbacken, det var inte mycket till marknad MEN!!
jag hittade en lite "loppis" där gjorde jag fyndenas fynd vill jag lova! Så sjukt nöjd. Vi passade även på att sätta i oss en veckas ranson av kalorier när vi var i Odensbacken. Idag är jag så kallad, socker/fett bakis. Blä vad läbbig man känner sig efter en sådan där dag men men ibland måste man ha sådana för att påminna sig själv om varför man vill leva hälsosamt.. Eller något o den stilen...



Mina fynd!!! Och halva priset var det också så 50kr för alla tre!!! Bättre kan det inte bli.
Och ni som tänker, men det där är väl inte Alexandra?? Joho det är det egentligen och när vi äntligen får flytta ska vi kasta mycket IKEA och ha mer saker med stil och udda roliga saker =)

 
Fick även ett fondue set av kära svärmor.
Har alltid velat prova det så nu, vem vill komma och äta fondue med mig/oss?? hihi


En mycket bra dag igår trotts regnet!



Kommentarer
sofie

JAG VILL! det är mitt godaste :D

2010-05-16 @ 19:37:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0