1:a Maj

Ojoj vad det har varit fullt upp de sista två veckorna. Men nu är tiden här osm jag har haft i sikte, tiden då jag kan komma tillbaka på banan och ångesten inför tentan är borta nu är dte bara hoppet som finns kvar, hoppet att jag har klarat tentan.

Igår var det varlborg och idag är det första maj, helt sjukt vad fort dessa månader har gått, fattar inte hur det gick till.. Tiden går så fort nu för tiden ;)
Vilket fall igår var det jobb hela dagen lång, gick upp tidigt för att städa lite trappor åkte iväg några timmar för att hjälpa till på Egeryds och sedan blev det fler trappor och efter det lite handling på Coop inför helgen.
På kvällen träffade vi Emme, Johan, Jonna, Jimmy, Sandra, Fredrik och Mattias på slottskrogens uteservering. Tanken var mat och trevligt sällskap där och sedan brasan vid slottet. Men eftersom det var premiärkväll för slottet så va dom inte snabba som blitxen direkt, så vi blev kvar hela kvällen där. Men inget att klaga på egentligen, det började regna en hel del och vi satt och mös under tak med filtar och allmän njöt av livet. Mycket trevligt, det är att ladda batterierna, att träffa människor som man tycker om, få skratta massor och äta god mat =) Sådant gillar jag och hoppas på många sådana stunder i sommar!!

Idag ska Daniel och jag bara ha en lugn dag, vi ska leta lite böcker till min nästa kurs som börjar på tisdag annars ska vi bara ta det lugnt och rulla runt lite här hemma. Vi har planerat att grilla ikväll så jag hoppas blåsten lägger sig snart. Detta blir en bra månad det känner jag på mig!

Må bäst alla där ute!!

Linn har pratat så mycket om Margaritas så jag var ju bara tvungen att prova...
och japp det är verklgen sommardrinken 2010!! Riktigt mumsig!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0