Underbara fredag!!

Hade så mycket att göra igår att jag inte ens hann blogga, är inte det skandal så säg?? ;)
Men det är nästan så att jag tror att gårdagen va lite för bra för o vara sann, va både duktig och effektiv med viktiga saker samtidigt som jag träffa vänner och hade det på topp!

Gick upp tidigt eftersom jag skulle träffa en tjej o köpa lite kurslitteratur på Universitetet redan strax efter 8, passade på att lämna in Linns och mina uppgifter när jag fått böckerna i min ägo, även en sväng till repro för o shoppa kompendier blev det.
När skolgrejserna va fixade bar det av mot Willys, man skulle ju kunna tro att jag skulle vara ensam där kanske med en och annan pensionär.. Men icke!! Det va fullt av folk och världen inne på Willys var i full gång. Stor handlade inför kvällen och lite övrig handling. När jag varit hemma och dumpat all mat blev det en sväng till ÖoB också, roligt o strosa runt där o se vad dom har för små prylar, ibland är jag verkligen prylgalen.

Vid 11.30 va det dags o gå till mamma för o få benen vaxade, pratade lite med syster också men det blev en kortis för strax efter 12 träffade jag bästa Sandra på stan för en lunch och lite shopping, hon fick mig att shoppa en leopardklänning, är dte verkligen ja?? Jaja, nu finns den i min garderob i alla fall och jag inser att jag shoppat sjukligt mycket sista tiden... Men men, pluggar man ofta bra så blir dte ju många belöningar ;)

Hann med en sväng hem till Johanna och hennes garderob också innan det bar av hem.
Två toppar frågade om dom fick följa med och sova hemma hos mig ett tag, och jag är ju inte den som är den så klart dom fick det ;) hihi

Sen bar det i alla fall av hem för att prova kläder och såklart fixningen inför kvällen!!

Igår var det ju så att tanterna Maria & Therese & Alexandra skulle ut på lokal och svänga benen.
men först mat, gotti, vin, drinkar hemma hos mig!
Sådant gillar vi och det hoppas jag det blir mer av... Hade en toppen kväll, massa massa girltalk och en hel del vin!! Sådant kan man aldrig få för mycket av!! Vi avslutade kvällen på Ritz med en massa massa dans och lite fler drinkar. Ett stort TACK!! ska Marias bror ha som lekte Taxi med oss mitt i natten!!

När jag väl kom hem kom jag på hur bra dte vore att städa, haha undra om alla mina grannar tyckte det va lika kul när jag plockade glas och fyllde diskmaskinen, men snyggt blev dte i alla fall ;)

Låter detta som något annat än en toppendag??? Knappast va!!! =)
Tack alla inblandade!!!


 Kvällens outfit
 Brudarna!
 Efterrätten och ett litet nyp ;)
Det va mumsigt vill jag lova!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0