Toppen helgen!

Ibland har man bara en sådan där underbar toppen helg, denna helg har varit så!
Har egentligen inte gjort några stordåd men trotts det så har den varit underbar!

I går (lördags) kväll var vi som sagt hos Emma & Johan och blev bjudna på mumsig mat, vi klurade på om vi skulle gå dit ikväll också, va mer än trivsamt o bara sitta o slappa i soffan o bli serverad mat och vin och efterrätt och godis och allt vad vi nu pillade i oss. Det kan jag vänja mig vid ;)
Självklart kollade vi på mellofesten också, verkar som det bara är vi som är nöjda med resultatet, haha
Anna Bergendahl är i alla fall en favorit för mig och Daniel =)

http://www.youtube.com/watch?v=1Zg68EZ7aAU&feature=related


Idag blev det en lugn morgon, min dumma hals gör fortfarande ont och jag slår vad om att jag kommer åka på en rejäl flunsa så känns det i huvudet och kroppen i alla fall idag.
Har varit och städat salongen en sväng, sedan plockade jag upp Sofie för en tur till M-berg, kan verkligen inte åka dit utan o shoppa, det är ju skandal. Blev inte så många saker som tur va =)
Till mig: en tunika från vila, till Daniel: en skum slips med en döskalle på som han tjatat att han velat ha, och till oss; en ny mugg till tandborstarna och en super cool bricka, nån som vill komma o dricka drinkar hos mig snart så ja kan servera på min nya bricka???? ;)

 Visst är den cool!!!!

 Perfekt till drinkarna...

 Denna kommer bli använd mycket, inte ofta jag shoppar på REA =)



Kommentarer
Maria

Jaaamen jag & Therese kommer ju snart och dricker drinkar! :)

2010-03-14 @ 19:15:17
Johanna

När serveras drinkarna? Jag kommer!

2010-03-14 @ 20:42:40
URL: http://lila.bloggplatsen.se
Alexandra

Det är tur att ni kommer snart Maria så jag får inviga min bricka =)

2010-03-15 @ 12:18:25
URL: http://alexandra86.blogg.se/
eve

vad fina saker! var e den rutiga ifrån? puss min sockerpaj.

2010-03-16 @ 21:52:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0