Toppen dag!

Fick sova hur länge jag ville idag, vad händer då??? Jo ja vaknar strax efter 7.. Hur blev det såhär???
Hela veckan har det vart en pina o gå upp men inte när ja väl får det... trött jag bli! Suck men men får hoppas på bättre sömnlycka imorgon =)

Gick upp o städade lite här hemma, skurade köket och badrummet och lite annat plock, efter frukosten tog Daniel och jag en promenad till Naturenshus där blev det fika. Underbart väder idag, solen strålar och värmer så skönt!
Vi har varit på coop o ÖoB och inhandlat lite små roliga saker alltid trevligt med lite shopping.

Nu sitter vi vid varsin dator och klurar på om vi borde äta någon lunch kanske??
Ikväll ska vi i alla fall hem till Emma & Johan, ska bli riktigt trevland...
Inte så ofta man hinner ses nu för tiden men är glad när vi väl hinner ses =)


Har en obehaglig ond känsla i halsen den vill jag inte känna mer av men den har kommit o gått hela veckan men idag har den bara kommit inte gått än, den är mer än välkommen att gå nu faktiskt...
Kanske skulle man lägga sig o sova lite middag, eller gå o jobba?? Eller plugga lite?? Mm plugga o sova en sväng låter som den bästa planen för tillfället.
Nej nu ska ja sluta sitta här och ordbajsa och göra något istället!!


Ha en toppen dag alla där ute!
Njut av det lilla i livet =)



Hjärtat på Naturenshus!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0