Tom som en strumpa utan fot i...

Här sitter jag, har just druckit osockrad fullkorns välling till frukost och ska ta tag i o skriva ett tal till imorgon om läs och skriv. Hur hamna mitt liv här egentligen?? Vet inte om jag riktigt känner att en 23åring ska ha sitt liv här... Välling till frukost ska tydligen vara bra för magen och nästan inga kcl allt i det är ju bra iof. Läs och skriv är ju intressant men ett tal?? Har man valt fel jobb om man inte tycker om o tala inför folk??
Kanske är mitt liv emnat o vara i telefonen, den eviga telefonisten?? Det är i alla fall något jag är bra på, med ett headset på känner jag mig trygg bakom datorn... Hra man kanske tagit sig vatten över huvudet??

Hur jag än känner just nu så är dte bara o ta tag i skräpet och sätta igång o skriva, ingen kommer skriva eller prata åt mig och försent att dra sig ur, dra sig ur är iof inte riktigt min grej...

Får se om jag hinner med lite gym eller nån annan trevlig träning idag.
Längtar till ikväll i alla fall, då ska jag hem till Jonna och mysa för det är premiär av DHW idag så egentligen är detta en lyckodag!!!! Älskar mina hemmafruar!!!

Kom ihåg o slå på 5an kl 21.00 ikväll!
Ha det bra tills dess...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0