Tangenterna glöder...

Började dagen med att hämta mamma vid tåget sedan blev det hem till min älskade soffa där väntade datorn och en lång dag. Har suttit och pluggat hela långa dagen är sjukligt trött på tema, reman, konnektiv, temaprogressionen och fan och hans moster. Men har fått mycket gjort och ska bara fila på det sista nu ikväll och en sväng morgon innan jag kan känna mig klar och skiter i allt detta om man nu får säga så.

Har hunnit med en sväng till Sofie idag, lillstrumpa fyller ju 20år på fredag men inte kan jag vara o fira henne då så fixade det idag istället =) Hon fick en fin bok som jag vet hon ville ha och såklart lite drickbart till fredag, kan ja inte va där o se till att hon firar ordentligt så ska ja väl i alla fall se till att hon har möjligheten ;)



Har även hunnit med ett pass Core på Njoy med Jonna och Johanna, satt fint för den lilla magen! Nu blir det mat och Gray´s och som sagt lite mer pluggande innan sängen kallar!

Må bäst!!!




Kommentarer
sofie

hihihi! tack igen :)

2010-03-24 @ 21:09:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0