Stackars Alexandra!

Idag är det mycket synd om mig måste jag faktiskt börja med att säga. Har haft ont i halsen i några dagar nu men inatt har jag inte varit på topp vill jag lova och dagen blir inget annat än seg, jag som va så sugen på o träna. När jag är sjuk är jag ganska duktig på o tycka synd om mig själv, men det känns ju så mycket bättre när någon tycker synd om än, och som jag brukar säga, vill man ha något gjort får man göra det själv!

Så idag är jag hemma och tycker synd om mig själv!

Ska snart ta tag i o plugga en sväng, måste bli duktig pluggis igen!

Har just hämtat Bamse så jag får lite mys idag, han ska opereras imorgon så ville träffa honom idag kände jag. Klurar på om jag ska placera honom i duschen så han luktar gott när han kommer till doktorn imorgon =)

Ja vi får se vart denna dag tar vägen, kommer inte bli några stordåd om jag känner mig själv rätt, kanske ska jag koka lite egen grönsakssoppa med kålrot, morot och palsternacka, det mår nog min hals bra av!

Eller kanske som jag drömde inatt;

Det är bara chokladbollar som hjälper mot ont i halsen!! hihi värt ett försök kanske


Ha en fin dag i solen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0