Sommartid!

Arg jag blev idag när Daniel kommer in och väcker mig innan larmet har gått, men flög strax upp ur sängen när Daniel berättar att vår tvättid startade för 30min sedan eftersom vi gått över till sommartid och vi missade att ställa om klockan. Ja så kan dte gå ibland =)
Men än så länge har jag hunnit med det jag skulle, inte mycket kvar på min "att-göra-lista".
Har tvättat, städat trapphusen och sprungit ca 5km, känns som en mycket mycket bra söndag. Nu är det bara städa salongen och kanske till mormor kvar sedan kan jag sjunka ner i soffan, men först blir det en kopp kaffe här vid datorn =)

Hoppas du har en toppen dag!!!

Haha, satt och kollade på gamla kort... Detta va inte igår, tror att vi va ca 19år här =)






Kommentarer
eve

thihiii...

2010-03-28 @ 21:04:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0