Shoppa bör man...

Igår blev det inte många barn gjorda på gott och ont, hade lite stora planer men pankaka blev dte av dem, men trevligt sällskap hade jag i alla fall =)

Vid 12 blev dte en lunch med bästa Emma på Grodan, älskar verkligen deras sallad, kan inte få för mycket av den! Vid 14.30 åkte Emma och jag o hämtade Jonna i skolan och sedan plockade vi upp Sofie på vägen ut mot Marieberg. Som en liten maffia traskade vi in med siktet styrt mot Rut mfl.
Det var verkligen premiär där igår, älskar den affären, kan bli dyrt o åka till Marieberg nu för tiden känner jag, eller dyrare. Fy så jag har shoppat på sista tiden, men men ibland har man sina perioder.
Köpte i alla fall ett par jeans, behövligt faktiskt!!

 Perfekta till sommaren =)

Sen bkev dte myskväll med mitt hjärta här hemma, vi lagade god mat och lyxade med lite chips på kvällningen. Det är ju bara helg en gång i veckan ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0