Så det kan gå

Dagen började som sagt med att Linn och jag tog en skön promenad till skolan i solen, när vi kom dit så märket vi... Fan hela vår grupp är här?? ?Oj vi har tydligen missat en ändring på schemat o nu är ca 1 timma... wops! Så det kan gå.. Typ det värsta som kunde hända oss en dag som denna men det slutade lyckligt och det gick bra med våra tal och allt.

När jag kom till skolan så ringde syster o frågade om hon fick bjuda mig på lunch idag och visst knappast nått man säger nej till. Blev hämtad påvägen hem från skolan så tog vi en sväng genom några affärer och satt o åt god lunch på ett nytt ställe på stan som jag inte minns namnet på. Hade en av de bästa stunderna på länge. Har verkligen den bästa systern, älskar henne!!

Sen blev det till att jobba o städa några trapphus, hunnit pratat med mormor i telefonen och mötte mamma och hennes vännina en sväng också. Nu sitter jag här i soffan och är trött som en liten råtta. Ska snart bege mig till sängen men måste se klart Grays anatomy som har premiär idag, älskar att alla serier har börjat igen, det betyder att jag har ett liv igen hahah!

Nehej nu ska ja dricka mitt te och äta lite mörk choklad innan jag beger mig mot kudden... =)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0