Så det kan gå...

Dagen började redan vid 4.30 för mig idag, gick inte upp direkt dock men vaknade av att jag mådde sjukt illa, mucho trött på detta nu, har mått såhär i 2 veckor nu, man kan ju tro jag är på smällen, men nej det är jag inte. Kanske som Jonna sa, sken gravid... haha
Villket fall, vid 8 skulle vi upp o tvätta i alla fall och fixa lite, fick ju finbesök till frullen, Anna kom förbi med gott bröd och annat smask. Vi hängde en sväng, tvättade o kolla på giraffer på tv ;)
Vid 12 va hon tvungen o åka och Daniel och jag bestämde oss för o ta cyklarna till hans syster o karl för en fika.
Kom ganska nyss hem o nu är maten beställd, ja Daniel fick bestämma o då blev det pizza kvällen till ära. Snart kommer Daniels Syster (Maria) och henne skarl hit också, det vankas myskväll på högnivå serru!
Ska ta en snbbis till coop o köpa läsk o lite godis tror jag ;)

Daniel och jag passar på o fira lite denna helg, har två år på måndag o man ska ju fira allt man kan, speciellt när man kan få presenter ;)

Fick super fin berlock till mitt Tomas Sabo armband av Daniel, bistert när vi insåg att böckerna jag köpt till honom var för barn... hahaha Ja så kan det gå ibland, får ta mig upp på stan o köpa något fint till honom i veckan =)
Något tips???

Nehej nu till Coop!

Ha det bäst!


 Min nya!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0