Onsdag den sista mars

Tänk imorgon är det April, och då också den första April. Då får man luras om man vill, jag är extremt lättlurad och tänker mig inte ens för den lurigaste dagen på året. Vilket fall brukar jag gå in med inställningen, jaja jag är lättlurad, bryr mig inte lura mig om ni vill =)

Idag blir det en sväng till skolan, analysera skönlitteratur, det är intressant men jag är inte så taggad på skolan just nu, jag behöver vara ledig, få släppa allt. Just nu känns det som att man bara räknar ner veckorna till sommaren är här. Efter skolan blir det en snabb lunch här hemma innan det blir dags att jobba, städa mina kära trappor. Ska även hinna med att träna lite Core med Jonna senare ikväll har jag tänkt. Vi får se vad det blir av med denna dag hoppas få mycket energi till eftermiddagen, det kan behövas =)

Idag kommer vi här hemma också få ett lyckans besked eller ett trist besked, det är bara att vänta och se...


Om bara någr atimmar kommer min bästa Sandra till stan och stannar i över en vecka!! Underbart att ha henne hemma, önskar hon skulle flytta hem snart! 


Sandra och jag som unga party pinglor!! ;) Tänk vad fort tiden går!!
 
 






Kommentarer
Sandra

haha heta ;)

2010-03-31 @ 12:03:18
Alexandra

Hahah skoja inte!! ;)

2010-03-31 @ 13:27:43
URL: http://alexandra86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0