Onsdag 3/3-2010

Sitter här trött som jag vet inte vad, men jag är klar, påklädd, sminkad och fixad.. bara håret kvar.
Ska ta tag i o läsa igenom mitt tal ett par gånger innan Linn kommer o hämtar mig för promenad till skolan. Ja det är ju så underbart idag att vi ska hålla tal på 7min om läs-&skriv saken är den att tal är inte riktigt mmin grej, jag får hjärnsläpp o mins inget och så pratar jag i 190.. Men jag hoppas påd et bästa och vill bara få det gjort...
Vaknade imorse och kände FAN mitt tal suger.. Så besluta ja att sova 30min till...
Jaja, inget att göra åt saken nu lika bra o bita i det sura sura äpplet och ta tjuren vid hornen o göra det...

Sen blir det hem för en snabb lunch och lite klädbyte innan jag beger mig iväg o jobbar/städar trappor. Får se vad klockan blir när jag är klar med det, får se om det hinns med o träffa lite trevliga människor eller lite träning eller om det bara blir soffan med Grays på tv ikväll. Inte helt fel med soffan måste jag erkänna.

Efter idag kan man nästan säga att jag är ledig lite i alla fall, har inga lektioner förens på måndag, Linn och jag ska ses imorgon en stund o skriva på ett arbete men dte blir troligen bara kul, grupparbeten och liknande är mycket  mer min grej. Tycker om att ha någon o bolla med...

Nehej nu ska ja ta tag o läsa talet ett par gånger...
Håll tummarna för mig idag och tänk lite extra på mig nu mellan 10 och 12, det behöver jag!!

Ha en toppen dag...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0