Ny veckan med nya möjligheter

Om några minuter ska jag ta mig ut till Blixten min ena cykel och trampa hem till Linn för en hel del plugg som vi har att göra idag. Har piffat mig, styrt upp mig med både jeans och nymålade naglar, fint ska det vara sörru.

Hoppas hinna fixa några ärenden på stan innan det blir combat ikväll. Underbart att dte inte blev något stort av den där förkylningen förra veckan, är verkligen inte mig själv när jag inte får träna. Just nu har jag en bra känsla i kroppen, den gamla Alexandra är påväg tillbaka, hon som har koll, hon som är taggad, hon som är förberedd som inte gör saker i sista minuten. Detta gillar vi, inte hon som är påväg in i väggen och inte vet vart hon ska ta vägen som bara vill dra huvudet under täcket och gråta en stund. Kanske kan dte vara våren som säger sitt eller så är det tackvare alla fantastiska människor som jag har runt mig som ger mig bra energi. Har bra saker att se fram emot det är viktigt för mig. Man ser en framtid som ser mer än ljus ut, jag är taggad för dte jag gör, jag är lycklig... Går runt och ler och vill umgås med människor!

Nehej nu ska jag glida iväg i solen, kanske ska man slå till på brillor idag??
Eller njuta av att ha solen i ögonen??

Ha en fin dag och må bäst!!


 

April förra året, snart är vi där!!!


Kommentarer
Jonna

Älskar den där bilden!

2010-03-23 @ 16:56:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0