Ny dag med nya möjligheter...

Här sitter jag ny duschad, påklädd och nyss ätit frukost. Duktig flicka!
Ska ta o plugga lite innan jag traskar hem till Linn för o plugga en sväng. Känner att jag inte kan gå o träna idag heller pga min hals så satsar på en lång promenad istället i solen till på köpet =)
Jag hoppas att detta kommer bli en bra dag, men jag har en obehaglig känsla i min kropp idag, hoppas det är förkylningen och inget annat... Vi ska till banken i eftermiddag för o se om vi kan få lån till en lägenhet, håll tummarna för oss!

Annars händer inte så mycket spännande hos mig denna dag...
Längtar till ikväll för då kommer min bästa Jonna hit på mat och tvmys, dte är verkligen den bästa dagen i veckan, den traditionen ska vi ALDRIG sluta med, inte ens när vi sitter där med våra ungar o hus...

Nehej nu har ja inget vettigt att skriva här, kanske återkommer senare idag man vet aldrig =)

Ha en toppendag i solen!
(Undra om jag ska unna mig lite shopping i eftermiddag??)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0