Mormors dag!

Började dagen med o städa trapphuset här hemma, var på arbetsintervju efter det. Tror det gick ganska bra, sa inget jag ångrar i alla fall... haha Alltid skönt! Fortsätt hålla tummarna för mig, men är man den första av 7st av 100st ansökningar så borde man väl ha nått i alla fall=)
Hann med ett till trapphus efter intervjun, va o boka klipptid på bästa frissan (min syster å jag på Nygatan). Sen plockade jag upp Johanna för en tud till gymmet. Bengeten behöver bygga lite muskler hehe ;) 

Va o kolla på ett jobb jag ska göra imorgon, en lgh på 120kvm ska städas, känns bra haha! 

Men nu sitter jag här en sväng, ska snart in i duschen innan vi ska traska till mormor. Mormor fyller år idag, hela 82år fyller den bästa mormoren (kan man säga så??) i världen.. Mormor är min bästa vän, blir alltid glad och ompysslad av henne, det behöver jag. Hon är en av mina solar o livet! 

  

Mormor och min lilla prins!!



Kommentarer
Johanna

Åh tack, benget, är det jag?? Har du sett mina lår!?

2010-03-12 @ 14:57:39
URL: http://lila.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0