Mina små rosa moln

Ojoj hann inte blogga igår...
Gick upp tidigt och jobbade duktigt fram till lunch ungefär, då tog jag mig en paus för o gå till frissan (äntligen). Efter 30min, 400kr fattigare men mycket glad gick jag iväg och jobbade igen, hämtade biljetter till Hjalmar och gick förbi Jonna på jobbet för godkännande av nya frillan ;) Sen slank jag faktiskt förbi mormor, saknade mormor häromdagen så gick dit och fick lunch och skitprat.

Undertiden jag var där levde telefonen rövare, alla ringde och smsade så det va nära att jag kastade ut telefonen, men det va ett speciellt samtal som skulle kunna ringt 100 gånger omd et så velat...
Det var från det jobbet jag var på intervju i förra veckan,
JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är så sjukligt lycklig så det finns inte, så skönt o släppa det nu och veta att sommaren är räddad, det bästa av allt är att dte är precis det jobbet jag mest ville ha!!!! HAPPY HAPPY!!

Hade med andra ord en mycket bra och effektiv dag igår, dock lite lite plugg men det tar vi igen idag. Linn kommer snart hit så vi ska plugga, dricka kaffe, plugga och äta lunch och sen blir dte till att traska upp till skolan för seminarium...
Är sugen på o gå på spinning ikväll 17.30 men vaknade med värsta huvudvärken och ont i halsen igen, det känns sådär måste jag säga... Men får se hur det känns när dagen gått lite =)

Nehej nu ska ja ut o ladda kaffet!
Ha en toppen dag och gör något duktigt!



Min nya coola frilla, vad tycks???
nästan 7cm klipptes bort...
Måste tyvärr säga att jag redan är trött på o ha luggen i ögonen, haha
Men dte växer snart ut som tur är, annars älskar jag frillan!




Kommentarer
eve

jätteSnyggtvännen!!! :)

2010-03-18 @ 10:56:41
Carro

Så jävla cool!

2010-03-24 @ 20:05:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0