Måndag morgon

Shit va tungt det var att vakna idag, hade gjort allt för att få sova kvar i min grusiga säng. Yes just nu får man gratis skrubb om man lägger sig i sängen. Inte för att vi är skitaktiga och aldrig byter sängkläder utan för att vi har en liten lillprins i sängen som tar med sig allt grus hans päls kan hitta. Myspys!!

Vilket fall så uppe är jag och så redo jag kan bli idag är jag. Ska strax ta Bamse på en morgonpromenad och sedan blir det promenad till skolan för idag börjar nya kursen. Att analysera skönlitteratur!

Ska med Bamse till vetrinären idag också, ta bort sina stygn och så blir det till att kolla på lgh ikväll, håll tummarna alla där ute!!! Hade hoppats på att hinna träna en sväng men just nu ser det tajt ut, vi får se hur vi får ihop dagen. I "värsta" fall får ja ut o springa, mina ben är dock inte så pigga idag efter gårdagens joggingrunda, men men det reder sig.


Igårkväll var ju tanken att jag skulle mysa ner mig i soffan o glo på tv, men icke!
Maria vill ha med mig ut på promenad och det blev det. Vi tog med oss kaffe och muffins och gick till oset och hem kom vi inte förens strax efter nio och då är det mörkt i oset vill jag lova =)
Men mysigt hade vi! Älskar att dte börjar bli vår så man kan ta sig för med sådana saker som picknick på kvällningen och liknande! Detta kommer bli en bra vår det känner jag på mig!!

 Mina heta strumpor jag fick på mig igårkväll, men rätt sköna när man får ont i tårna av sina skor, jo ja vet det är dags o köpa nya skor istället =)

  






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0