Lukten av kaffe

Bamse och jag kom in från våran morgon promenad förut och hela lägenheten luktade kaffe, en bra start på dagen kan man säga...
Tungt att gå upp idag också men lite lättare för jag har hopp i kroppen...

Vi va och kollade på en lägenhet igår, första gången sedan vi kollade på vår nuvarande lägenhet som jag kände, här kan jag bo, här känner jag hemma i magen. VILL SÅ JÄVLA GÄRNA HA DENNA LÄGENHET!!!!
Känns lite konstigt att flytta från denna, våran första ihop, men någo gång ska man ju göra det och då vill man ju att det ska bli bra också.

Annars va vi som sgat hos vetrinären och tog bort Bamses stygn igår, han var super duktig min lilla prins, jag var mindre duktig. Höll på att svimma, vet inte varför men dåligt mådde jag och det har jag gjort till och från senaste tiden. Undra vad det kan vara?? Jaja innan vi kollade på lägenheten va vi förbi Löpex soms ka flytta och köpte löparskor till 50% till mig, snygga va de jag är nöjd, ska ut och prova dem i veckan har jag planerat.

Nehej nu måste jag läsa lite mer i mumintrollen boken innan jag ska möta Johanna för att cykla till skolan.
Idag blir det skola, optiker, handla, spinning och mys med Jonna på schemat. Känns som en bra dag detta.

Idag fyller bästa svärmor Inger år så kom ihåg alla som träffar henna att önska GRATTIS!!!! =)


 Dom nya skorna!!!



Exakt ett år sedan denna bild togs men då befann vi oss på Grand Canaria!!
Underbara tider det!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0