Lata söndag

Vaknade ett par gånger och somnade om innan jag gick upp imorse, precis som det ska vara på en söndag. Kände iof inte alls för o gå upp när jag såg att dte va skit väder iform av snöstorm!!!
Det är skandal måste jag säga. Men tog till slut tag i dagen i alla fall. Jobbade ett par timmar, städade ett par trapphus och salongen. Sen va tanken att jag skulle hem o plugga men så ringde syster o fråga om jag ja ville komma o dricka kaffe o kolla på kläder som hon rensat ur sin garderob. Känns det som att det kan bli fel på någon nivå??? Knappast att man kan tacka nej till det! Tyvärr blev jag kvar där lite längre än jag tänkt mig, har alltid så mysigt med min kära syster.
Vilket fall så blev dte en mycket bra dag även idag. Ska läsa lite en sväng nu i pausen på Wipeout, hihi får ta tag i detta med pluggandet i veckan ;) Det löser sig under press, det mesta brukar göra det.
Men nu ska ja nog göra mig en kopp te och sedan mysa ner mig i soffan med kanske lite choklad...


Hoppas du haft en bra helg!
Må bäst!!!



Kommentarer
eve

ja ska me dricka te nu, MEEEN ja glömde köpa grädd-nougat(den tog slut i morse):b

2010-03-21 @ 20:26:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0