Lata lördag

Man känner vuxenpoängen rasa in när man sitter och har en trevlig kväll och dricker massa vin men trotts det tänker.. Det är får jag sota för imorgon usch va dåligt jag kommer må! Inte tusan tänkte man så när man va 18?? Men trotts dom tankarna igår så måste jag säga att jag är piggare än jag trodde jag skulle vara.
Men såhär långt in på dagen så har det inte blivit många barn gjorda, Bamse kom hit vid normal lunchtid vilket för oss idag var strax efter frukost, vi tog en promenad bort till mamma och pappa som är i stan och ja det är nog det också =) Måste ta tag o gå en sväng till affären så att vi kan få tacos ikväll men sen blir det inte mcyket mer gjort har jag tänkt. Lite sugen på att kolla sex and the city så kanske hinner med ett par avsnitt av det i eftermiddag också!

Mer mer än så har jag nog inte att säga just nu...

Ha en toppen dag!!!
Må bäst!!!



Kommentarer
eve

het brud dedär asså! love.

2010-03-28 @ 21:06:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0