Inte tid inte tid... jag har inte tid!!

Igår söndag kan man kalla allt annat än en vilodag men en bra dag det var det absolut!
Blev väckt strax efter 7 av min lilla prins som ville ut en sväng, somnade dock om direkt vi kom in igen... Fixade frukost till min stora prins och mig innan jag begav mig av för o städa ett trapphus som va kvar och handla lite på Coop, just ja bakade muffins innan jag åkte också.
När jag kom hem blev det plockning o städning o grejs innan det var dags o laga mat, syster o hennes man skulle komma på lunch, ca 5min innan de skulle komma och ja nästan var klar med mat och allt får jag ett sms av mamma att dom lämnar barnen hos oss eftersom syster &co iaf ska till oss, så det va bara o ställa sig o steka pannkakor innan hela racet drog igång. Så det blev fullt hus hos oss igår med lunch för hela familjen och kaffe efter det. Männen placerade sig efter maten i soffan med tv-spel medan jag o syster o Ebba fick stund för lite girltalk en helmysig stund.

När familjen traskade hem så drog jag iväg o städade salongen innan jag mötte Sandra och Jonna för en fika på vårt älskade Grodan. Mer skvaller och lösningen på många av världensproblem kom under den stunden. Innan det bar av hemmåt skuttade jag förbi Sofie i hennes nya lgh en sväng, me like! Mucho fin lgh o perfekt party ställe, precis vid McD, kan det bli bättre?? ;)

Kom hem ca 21.30 då landa ja i soffan med en kopp te och en macka innan sängen och kudden ville ha sällskap av mig. En mycket bra dag med lite för lite plugg, men jag hade ju viktigare saker för mig ;)



Idag är det måndag och det bär snart av till skolan, ska försöka plugga några minuter innan. Men egentligen ingen stress förutom att ja tror boken är bra o ha läst, men det är bara en föreläsning idag så det blir bra.
Sen bär det hem för lite plugg kanske skulle man tvätta?? Eller så tar jag dte imorgon fm... Det visar sig!

Blir en sväng o träna idag också annars ska jag ta det ganska lugnt, denna vecka bjuder på mycket den också så det kan vara skönt med en lugn start... =)


Hoppas ni får en toppen dag idag!!!
Solen skiner = snön smälter!!! YAY!!!! Me like =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0