En del är vackra när som dör men det säger ingenting om livet...

Hade på känn att detta inte skulle bli någon bra dag, men ack så fel jag hade!

Om jag glömmer att jag blev nerskvätt av lera på min promenad till Linn och min väska gick sönder under samma minut och resulterade att jag bröt en nagel så... haha

Men bortsett från dom små sakerna som hör vardagen till så blev dagen på topp må jag säga...
Linn och jag hann lösa en hel del av världens problem medan vi fixade till responsen på en text till på fredag.
Tog en sväng på stan innan Daniel och jag gick mot banken, blev mycket lättare efter det besöket. En sten är borta ur min mage och jag fick ett litet glädjerus, dom lånade gärna ut pengar till oss och vi har med andra ord ett lånelöfte!! Yay!! Vuxenpoängen bara haglar in hos oss, haha!

Va o kolla på en lägenhet idag också, egentligen älskade jag planlösningen men inte läget och det kändes som en liten laburint så nej där vill vi inte bo, men vi letar glada vidare...

Nu ska ja läsa några texter innan det är dags o laga mat till min älskade Jonna, är rinktigt Jonna sugen idag!
Ska nog ge henne en stor varm kram när hon kommer!!!




Skapligt nöjd jag ser ut, hahah o den nosen är inte o leka med vill jag lova...
Tur jag har en sådan heting med mig =)





Kommentarer
Justinsonja

Really great site man!!

2011-01-03 @ 21:54:15
URL: http://justinsonja.blog16.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alexandra86

Ordning och reda, lådvin på fredag...

RSS 2.0